subota, 18. veljače 2017.

Voćne mikado oblatne

Voćne mikado oblatne







Sastojci

  6 osoba
  • Ja sam pravila samo pola mere ovog puta
  • 125 gr mleka u prahu
  • 50 ml vode
  • 50 do 70 gr secera
  • 125 gr margarina
  • 2 kasike dzema od jagode, maline ili ribizle
  • 50 gr ekspandiranog pirinca (rize)
  • 1 list oblatne
  • Priprema
  • 1.
  • Uspinovati secer i vodu, dodati margarin i pustiti da vri 4-5 min.
  • Zatim dodati dzem, dobro promesati i na kraju dodati mleko u prahu.
  • Kada je masa dobro promesana sve to preliti preko ekspandiranog pirinca koji ste stavili u posebnu posudu.
  • Promesati i izliti na oblatnu koju ste prethodno presekli na pola po sirini.
  • Odozgo poklopiti drugom polovinom i pritisnuti.
  • Nakon 10-15 min. nanesite glazuru od malo rastopljene bele cokolade sa par kapi ulja.
  • Ja sam ovog puta pravila samo pola mere pa mi je zato bio dovoljan samo jedan list oblatne
  • Ovo su originalne Mikado oblatne po kojima je i nastala ova varijacija na temu.




Nema komentara:

Objavi komentar