ponedjeljak, 13. veljače 2017.

Torta bubamara

Torta bubamara








Sastojci

Biskvit
7 jaja
7 žlica šećera
7 žlica brašna
Krema
30 dkg maslaca
30 dkg šećera u prahu
7 jaja
30 dkg lješnjaka
20 dkg čokolade za kuhanje
Ukrašavanje - prijedlog
500 ml vrhnja za šlag
prehrambena boja (u mom slučaju crvena - koristila sam onu u prahu)
ostaci smjese za cakepops - za glavu,


Priprema

Biskvit
1.
7 bjelanjaka tući sa 7 žlica šećera (dodavati žlicu po žlicu). Kada je napola istučeno, dodati (mikserom, na srednjoj brzini) žutanjak po žutanjak i 7 žlica oštrog brašna (žlicu po žlicu).
2.
1/3 dobivene smjese uliti u okrugli kalup (promjer 26cm), a 2/3 smjese u pravokutni kalup (većih dimenzija; moj je 28x40cm). Peći na 200 stupnjeva 10-15 min (čačkalicom provjeriti da li je biskvit suh; ja sam pekla oko 13 min na ventilaciji i bez gornjeg i donjeg grijača).

3.
Kad se biskvit malo prohladi, pravokutnim biskvitom obložiti stranice zdjele (moja je promjera 24 cm, a visina zdjele je 12 cm). Zdjela mora biti čista i suha, nemojte je ničim mazati (torta vrlo lako sklizne van iz zdjele kada se krema i biskvit slijepe i odstoje u hladnjaku). Okrugli biskvit ostaviti za dno.

Krema
1.
Lješnjake popržiti, oljuštiti te grubo samljeti. 
2.
Žutanjke i šećer pjenasto umutiti, dodati maslac sobne temperature i sjediniti mikserom. 
3.
Čokoladu otopiti na pari te umiješati u smjesu sa žutanjcima. Dodati i mljevene lješnjake. 
4.
Od 7 bjelanjaka istući snijeg i to ručno miješajući dodati u predhodnu smjesu.
5.
Kremom napuniti zdjelu. Na to položiti okrugli biskvit i pritisnuti. Staviti u hladnjak da se stisne, najbolje preko noći.
6.
Slijedeći dan tortu istresti iz zdjele na podlogu na kojoj ćete tortu dekorirati.
Najjednostavnije je da zdjelu pokrijete tacnom ili podlogom za tortu i sve zajedno preokrenete. Torta vrlo lako klizne i ne treba puno tresti (eventualno malo lupnite po stranicama zdjele).
Dekorirajte po želji - premažite šlagom, pospite čokoladnim mrvicama, perlicama i sl. 
Ja sam je lani za Uskrs premazala šlagom u koji sam dodala zelenu boju za kolače, na vrhu napravila gnjezdo i u njega stavila m&m bombone (kao jaja) - možete pogledati u ostalim slikama kako je to izgledalo. :)




Nema komentara:

Objavi komentar